Valsts vienotais klientu apkalpošanas centrs Krimuldas novadā priekšrocība, kas ļaus ietaupīt laiku un naudu
26.06.2017
1.jūnijā Krimuldas novada domes ēkas pirmajā stāvā tika atvērts Valsts un pašvaldību vienotais klientu apkalpošanas centrs (VPVKAC). Šī centra izveide ir mērķtiecīgs Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas (VARAM) virzītās politikas rezultāts, lai atvieglotu un padarītu pieejamāku publisko pakalpojumu saņemšanu tuvāk klientu dzīvesvietai.
Valsts un pašvaldības vienotā klientu apkalpošanas centra (VPVKAC) atklāšanas pasākumā piedalījās Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas pārstāvji parlamentārais sekretārs Jānis Eglītis un Publisko pakalpojumu departamenta Vienas pieturas aģentūras vadītāja Maija Anspoka. Krimuldas novada pašvaldības vienotajā apkalpošanas centrā varēs pieteikt pakalpojumus klātienē, saņemt konsultācijas par e-pakalpojumiem, kā arī saņemt vispārēju informāciju par Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras, Nodarbinātības valsts aģentūras, Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes, Uzņēmuma reģistra, Valsts ieņēmuma dienesta, Valsts zemes dienesta, Valsts darba inspekcijas un Lauksaimniecības datu centra pakalpojumiem.
Klientu apkalpošanas centrā klientiem ir nodrošināta pieeja datoram ar interneta pieslēgumu, eID karšu lasītājs un printeris. Lai saņemtu piedāvātos pakalpojumus, klientam būs nepieciešams autentificēties ar savu internetbanku, eID karti vai elektroniskā paraksta viedkarti.
Pirmdiena: 8.30-12.00/12.30-18.00
Otrdiena: 8.30-12.00/12.30-17:00
Trešdiena: 8.30-12:00/12.30-17.00
Ceturtdiena: 8.30-13:00/13.30-18.00
Piektdiena: 8.30-12.00/12.30-15.00
Attīstības nodaļas Komunikācijas projektu vadītāja
e-pasts: madara.liepina@krimulda.lv